MOL csapat Lovaglás Blog

Kovács Henri: Nagyon mérges voltam magamra

2011.06.21. 20:47 | MOL Csapat | Szólj hozzá!

Kovács Henri a hétvégén Poznanban állt rajthoz. A fiatal díjugrató az elmúlt hetekben ahol elindult, ott biztos nyert. Ez a sorozat azonban most megszakadt, és ami igazán bosszantja a tehetséges lovast, mindez az ő hibájából.

„Jól sikerült a hétvége, még úgy is, hogy a győzelmi sorozatom megszakadt. Szombaton a legjelentősebb versenyen, a fő versenyszámban a Derby elnevezésű futamon lettem második. Ez egy speciális verseny, 15 ugrás van benne, ezek között szerepel négyes ugrás és az átlagosnál hosszabb vizesárok is” – mondta Henri.

Ezeknek a különlegességeknek köszönhetően ez egy jobb pénzdíjú verseny, melynek a kvalifikációjában negyedikként jutott a döntőbe. A versenyen úgynevezett vadászugratásban mérnek, azaz verőhibáért nem hibapont jár, hanem időbüntetés. Minden hiba 4 másodperces büntetést jelent.

„Végig nagyon jól mentem Bajnokkal, a későbbi győztesnél négy másodperccel gyorsabb voltam. Az utolsó akadályt azonban levertem, így végül 16 századdal kikaptam. Ami igazán bosszantó, hogy a lovam az egész versenyen remekelt, egyértelműen az én hibám volt” – ostorozta magát Henri.

Remek időt ment, de az utolsó akadálynál nem vett vissza, csak előre ment Bajnokkal, ahelyett hogy lassított volna. A nap hátralévő részében még bosszankodott saját hibáján, de másnap „tiszta lappal” indult, hiszen tudta, úja nap és új versenyszám vár rá, ahol ismét bizonyítania kell.

„Vasárnap Comparival egy 140-es pályán mentem és bár nehéz volt a verseny, végül harmadik lettem, azaz a dobogó ezen a hétvégén is megvolt” – mondta nevetve Henri.

A következő hétvégén biztos, hogy nem állhat dobogóra, hiszen az erőltetett tavaszi menet után ez lesz az első hétvégéje, amikor nem indul versenyen, ezúttal pihen a hétvégén. A következő héten „hazai pályán”, Szeged mellett versenyez, majd újabb szünet következik, hiszen bátyjának Kaarlónak fog segédkezni a válogatott németországi versenyén.

Július közepén pedig Bécsújhelyen áll ismét rajthoz, ahol egy nemzetközi versenyen igyekszik folytatni a tavasszal elkezdett sikersorozatát.

A bejegyzés trackback címe:

https://molcsapat-lovaglas.blog.hu/api/trackback/id/tr303004216

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása