MOL csapat Lovaglás Blog

Kovács Henri fejlődése miatt továbbra is külföldön készülne

2011.12.22. 15:25 | MOL Csapat | Szólj hozzá!

Kovács Henri az év utolsó negyedét Franciaországban töltötte, ahol a korábbi klasszis versenyző, Hervé Godignon irányításával készült. A 21 éves díjugrató itthon is a sikeres versenyzők közé tartozott, de úgy gondolta egy más kultúrájú és a sportágában kiemelkedőnek számító országban készülve a nemzetközi mezőnyben is jelentős sikereket érhet el.

„A 2011-es évben voltak győzelmeim, de nem azon a szinten ahova én vágyok, ezért úgy mondanám, hogy ez az év egy átmeneti időszak volt. Voltak jó versenyeim, de a szezon végén tudtam, hogy külföldön kell folytatnom ahhoz, hogy ismét a világ legjobbjai között lehessek” – mondta Henri.

A szakemberek szerint is roppant tehetségesnek számító magyar versenyző szeretné minél rangosabb versenyeken is megmutatni, hogy mire képes, és úgy érzi külföldön készülve erre nagyobb az esélye. Éppen ezért roppant örült, amikor a francia edző megkereste őt, hogy dolgozzanak együtt.

„A nyáron sok versenyszámot nyertem meg Magyarországon, de mindenféleképp a múlt heti nagydíjon elért duplázásom volt a legjobb momentumom idén” – mondta Henri. A nyár folyamán volt olyan időszak, amikor minden versenyen dobogós helyezéssel zárt, és ezek közül a legtöbbször elsőként. Ennek ellenére mégis a párizsi verseny marad számára a legemlékezetesebb, mint mondta ilyen hangulatú viadalon még sosem volt része.

„Azonban elismeri, az idei évben voltak csalódásai is. „Csalódásnak éreztem, hogy nem tudtam otthon olyan partnerre, lótulajdonosra találni akivel azt éreztem volna hogy nemzetközi versenyekre,világversenyekre tudnék eljutni,ezért is kellett úgy döntenem hogy ismét külföldre szerződöm”

Elismerte, ez valószínűleg így is lesz a jövőben is, leginkább azért, hogy reálisan tudjon gondolni a 2013-as Európa-bajnokságra vagy a 2014-es Világbajnokságra illetve az elúszott Londoni olimpiai kvalifikáció után a 2016-os olimpiára.

„Én nagyon szeretem a sportágamat, szerintem egy gyönyörű sport, úgyhogy nem érzem hogy bármi is változatni kellene” – mondta arra a kérdésre, hogy mit változtatna meg saját sportágában. Szabadidejében leginkább pókerezni szeret a barátaival, vagy ha egyedül van, videojátékokkal kapcsolódik ki.

Korábban számos kiegészítő sportágat űzött, de amíg sokáig a futball volt a kedvenc, mostanában inkább a kényelmesebb, „szobai sportokat” részesíti előnyben. „Régen sokszor fociztam barátokkal, de túl nagy a rizikó hogy valamilyen buta sérülést szerezzek, ezért más sportokat nem nagyon használok, arra hogy kikapcsolódjak.

A bejegyzés trackback címe:

https://molcsapat-lovaglas.blog.hu/api/trackback/id/tr463485567

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása