MOL csapat Lovaglás Blog

Négy nap, tíz ló, tucatnyi siker

2011.08.17. 12:00 | MOL Csapat | Szólj hozzá!

Kovács Henri ismét egy mozgalmas és sikerekkel teli hétvégét tudhat maga mögött. A fiatal díjugrató Tápiószentmártonban vett részt egy rangos versenyen és ezúttal is több dobogós helyezést ért el.

„Eléggé kimerültem, hiszen ez egy négynapos verseny volt és összesen tíz lóval álltam rajthoz. Ehhez jött hozzá, hogy az egész hétvégén kisebb megfázással küszködtem. Szerdán, amikor a versenyre indultam még lázas is voltam” – mondta Henri a verseny előzményeiről.

Első napon az ötéves lovak versenyén Rádiházi Csacsacsával az első helyen végzett, majd ugyanebben a versenyszámban egy új lóval – Csermellyel – a második lett. A hatévesek kategóriájában testvére Kaarlo – aki Pozsonyban vett részt egy nemzetközi versenyen - lovát ugratta, és Kelével a harmadik helyre ért oda.

„A pénteki versenynapon ugyanezzel a két lóval mentem az ötévesek újabb versenyén, és Csacsacsával a harmadik lettem, míg Csermellyel – amelyen ezen a hétvégén versenyeztem először – nyerni tudtam” – mondta Henri.

Egy nappal később az A3-as kategóriában, a legmagasabb 140 centi magas akadályokkal ellátott pályán három lóval is indult. Adonisszal az előző napon próbálkozott a 130 centis pályán, ahol egy hibával teljesített. Ezek után Henrinek is meglepetés volt, hogy a nagyobb pályán is jól teljesített és összesítésben az ötödik lett.

„Timplex Apoleonnal hibátlanul mentem az alappályát, de hiába volt szinte az egész hétvége napos, az összevetésre hatalmas felhőszakadás jött, és inkább visszaléptem a további versenytől, nem kockáztattam, hogy megsérüljön valamelyikünk, így helyezetlen lettem” – tájékoztatott Henri.

Ugyanebben a versenyszámban Chanellel – amely szintén Kaarlo lova – szintén hibátlanul teljesítette az alappályát, de az összevetést két verőhiba után inkább feladta. A vasárnapi versenyen - A2-es pálya 135 cm-es akadályokkal – Adonisszal harmadik lett, míg Chanellel egy negyedik helyet szerzett.

Chanellel egyébként komolyabb tervei vannak Henrinek, ugyanis két hét múlva a Kiskunhalason megrendezendő országos bajnokságon a felnőttek mezőnyében vele áll rajthoz egyik kedvence Compari mellett.

A versenyre elviszi Timplex Apoleont is, akivel a fiatal lovak versenyén áll rajthoz. Vele nem fontos a helyezés, de szeretné őt kipróbálni Belgiumban a fiatal lovak vb-jén, és az ottani induláshoz, a hazai bajnokságban kell kvalifikálni.

A bajnokság előtt azonban várnak még más feladatok is Henrire, hiszen legközelebb  Somoskőújfalun egy egynapos versenyen áll rajthoz, ahol valószínűleg folytatja az elmúlt hetek ragyogó szereplését.

A bejegyzés trackback címe:

https://molcsapat-lovaglas.blog.hu/api/trackback/id/tr623158813

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása