MOL csapat Lovaglás Blog

Kovács Henri egy versenyen lett első és második

2012.03.27. 13:55 | MOL Csapat | Szólj hozzá!

A tavasz beköszöntével a díjugrató Kovács Henri szinte minden hétvégéjét versenyen tölti. Az ősz óta Franciaországban készülő klasszis eddigi eredményeit ismerve, ahol elindul, ott többnyire az élmezőnyben végez, ennek köszönhetően pedig számos újabb díj, és elismerés kerül a neve mellé.

Magyarországon legutóbb tavaly októberben Kaposváron láthatta a hazai közönség, ahol 130 cm-en megszerezte az első helyet Adonis CS-szel. A felkészülés és a versenyek mellett nem is tudja, mikor jön haza legközelebb, így a családjával – legutóbb bátyjával Kaarlóval – is Franciaországban tudott találkozni.

Az elmúlt hétvégén Deuvilleben állt rajthoz. „Szombaton Offsettel hibátlanul mentem. de nem gyorsan, elsősorban a biztonságra törekedtem, így sajnos nem voltam helyezett. A másik ló Quedge szombaton is szuper formában ugrott csak egy potya verőhibám volt, de vele így is maximálisan meg voltam elégedve” – összegezte Henri a szombati versenyek első futamait. 

A folytatásban Queridával nem jól kezdtek, hiszen három akadályt ütöttek, Henri saját bevallása szerint valamiért nem nagyon volt meg az összhang közöttük. A magyar versenyző instruktora korábbi francia klasszis Hervé Godignon nem volt ott a versenyen, de szombat este megnézte a videókat és kiértékelték. 

„A videók megnézése után kicsit beszélgettünk, hogy vasárnap mit próbáljak Queridával, és a jó tanácsokat szerencsére meg is tudtam csinálni és sokkal jobban mentem” – mondta a korábban az Egyesült Államokba is készülő Henri

„Az összevetésben először Offsettel mentem és nagyon jól sikerült futam volt, ennek köszönhetően átvettem a vezetést. Queridával utolsó induló voltam és addig senki se tudta felülmúlni az Offsettel elért időmet, úgyhogy már biztos volt, hogy én nyerem a versenyszámot”. 

Henri ugyanakkor érezte, hogy Queridával is jók lesznek és úgy gondolta. megpróbálja megverni a saját idejét! Jelenlegi formáját jól mutatja, hogy ha nem is sokkal, de Queridával gyorsabb volt, így végezhetett egy személyben első és második helyen is.

Ilyen teljesítmény után természetesen Godignon is elégedett volt a teljesítményével, hiszen tartja remek formáját, így az esti videózás után ő is megdicsérte magyar tanítványát.

A bejegyzés trackback címe:

https://molcsapat-lovaglas.blog.hu/api/trackback/id/tr944341627

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása